fbpx
Tryksager hos lars-B

Tryksager

Årelang erfaring med tryk og print

Vi har gennem årene lavet rigtigt mange tryksager af meget forskellig karakter og dermed opnået stort erfaring og ekspertise inden for dette område. Vi tager meget gerne den lækre tryksag med i vores overvejelser, når strategien for din næste kampagne skal lægges. Vi håndterer alle former for trykopgaver og giver løbende anbefalinger til layout, design, farver, format og opsætning.

Nok har den digitale markedsføring overtaget nogle vigtige salgsopgaver, men der er stadig god grund til at tage offline materialerne med i sine overvejelser.

Tryksager og print opgaver

Brugen af tryksager i dag er noget anderledes end tidligere. I dag laver vi typisk mindre, hurtigere tryksager i små oplag. Tryksager der hurtigt kan rettes eller tilpasses nye behov. Tryk som i virkeligheden ofte er erstattet af print, netop på grund af muligheden for et mindre oplag. Sammen med udviklingen af nye printteknologier, er der dukket en masse nye emner op. Der bliver i dag produceret store mængder af rollups, flag, banners, tekstiler og meget andet. Print og tryk er derfor blevet til meget mere end bare en bog eller en brochure. Den gode tryksag er bestemt ikke død, men er blevet til en printopgave med en lidt anderledes rolle i vores markedsføring.

Den lækre tryksag

Der er stadig noget spændende og særligt ved en lækker tryksag. Den analoge oplevelse af det fysiske materiale i et offline medie, har stadig sin styrke og berettigelse. Vi kan føle papirets kvalitet, dufte tryksværten og genoptage læsningen under alle tænkelige forhold også uden internetforbindelse. Vi bilder os ofte ind, at alt kan klares af digitale online medier. Digitale produkter er vigtige, men fysiske tryksager har stadig deres berettigelse – især hvis du ønsker dit budskab afleveret med ekstra pondus. En tryksag skaber nærvær og fordøjes gerne i flere tempi og over flere omgange. Det er samspillet mellem on- og offline medier der giver den helt store effekt i dine kampagner.

Gutenberg og biblen

Lige siden tyskeren Johann Gutenberg opfandt bogtrykkerkunsten til den vestlige verden, er der lavet tryksager i store mængder og mange varianter. Gutenberg startede trykproduktion af biblen i 1448. Om vi kan kalde det markedsføring eller hvad, er en debat vi nok ikke skal rode os ud i. I markedsførings øjemed er der sidenhen lavet masser af kataloger, brochurer, årsberetninger, løbesedler, brochurer og meget andet.

Enhver type af salg, vil på et eller andet tidspunkt kræve noget trykt materiale til formidling af markedsføringsmæssige budskaber. Det vil nok ikke ændre sig foreløbigt, og gør det, er vi også klar til den udfordring. Hos Lars-B designer vi tryksager af enhver art.

Mangler du sparring eller inspiration til din markedsføring?

Vi supergode til at lytte. Er du god til at tale, så slå på tråden, eller book et uforpligtende møde, og lad os høre om dine ideer og behov

Menu