fbpx

Tryk- og printløsninger

Den lækre tryksag
lever stadig

Den har ændret udtryk, produktionsmetoder og brug, men er stadig et vigtigt marketings værktøj

Tryksager og print opgaver

Vi producere gerne den flyer, folder, poster eller anden form for trykt materiale, der understøtter din forretning eller din kampagne. Vi tager gerne den lækre tryksag med i vores overvejelser, når strategien for din næste kampagne skal lægges. Nok har den digitale markedsføring overtaget nogle vigtige salgsopgaver, men der er stadig god grund til at tage offline materialerne med i sine overvejelser. Vi håndterer alle former for trykopgaver og giver løbende anbefalinger til layout, design, farver, format og opsætning. Vi har gennem årene lavet rigtigt mange tryksager af meget forskellig karakter og har derfor stor erfaring med det.

Tryksager på en anden måde

Brugen af tryksager i dag er noget anderledes end tidligere. I dag laver vi typisk mindre, hurtigere tryksager i små oplag. Tryksager der hurtigt kan rettes eller tilpasses nye behov. Tryk som i virkeligheden ofte er erstattet af print, netop på grund af muligheden for et mindre oplag. Sammen med udviklingen af nye printteknologier, er der dukket en masse nye emner op. Der bliver i dag produceret store mængder af rollups, flag, banners, tekstiler og meget andet. Print og tryk er derfor blevet til meget mere end bare en bog eller en brochure. Den gode tryksag er bestemt ikke død, men er blevet til en printopgave med en lidt anderledes rolle i vores markedsføring.

Den gode tryksag er bestemt ikke død

Den lækre tryksag

Der er stadig noget spændende og særligt ved en lækker tryksag. Den analoge oplevelse af det fysiske materiale i et offline medie, har stadig sin styrke og berettigelse. Vi kan føle papirets kvalitet, dufte tryksværten og genoptage læsningen under alle tænkelige forhold også uden internetforbindelse. Vi bilder os ofte ind, at alt kan klares af digitale online medier. Digitale produkter er vigtige, men fysiske tryksager har stadig deres berettigelse – især hvis du ønsker dit budskab afleveret med ekstra pondus. En tryksag skaber nærvær og fordøjes gerne i flere tempi og over flere omgange. Det er samspillet mellem on- og offline medier der giver den helt store effekt i dine kampagner.

Gutenberg og biblen

Lige siden tyskeren Johann Gutenberg opfandt bogtrykkerkunsten til den vestlige verden, er der lavet tryksager i store mængder og mange varianter. Gutenberg startede trykproduktion af biblen i 1448. Om vi kan kalde det markedsføring eller hvad, er en debat vi nok ikke skal rode os ud i. I markedsførings øjemed er der sidenhen lavet masser af kataloger, brochurer, årsberetninger, løbesedler, brochurer og meget andet.

Hos Lars-B designer vi tryksager af enhver art.

Mange salgsopgaver kræver stadig noget trykt materiale til formidling af markedsføringsmæssige budskaber. Det vil nok stadig ændre sig , og når gør, er vi også klar til den udfordring.

Eksempler på tryk- og printopgaver

Menu

Kontakt

Ring eller skriv
– vi sidder klar til at hjælpe

Slotsgade 49, 1 sal
3400 Hillerød

LinkedIn
Instagram
5151 4414