fbpx

Logo & CVI

Dit brand skal
skille sig ud

Dit valg af billeder, typografi, grafik og logo, skaber i fællesskab din visuelle identitet (corporate visual identity – CVI)

Et billede siger mere end 1000 ord

… er måske lidt af en overdrivelse. Det er dog et faktum at vi husker billeder lettere end det skrevne ord. Netop derfor er den visuelle oplevelse af dit brand meget vigtig.

Grafiske løsninger der holder vand

Uanset om det er til et visitkort, en roll-up, en tryksag, et komplet website eller noget andet, så er der brug for et visuelt udtryk. Når der skal vælges farver, billeder, illustrationer eller typografier kræver det et skarpt grafisk øje og det har vi. Vi hjælper dig med den bedste løsning til dine opgaver og giver dig et godt ansigt udadtil. Det handler om at få det visuelle udtryk til at understøtte og biddrage til resten af din kommunikation.

Vi tænker meget visuelt

Derfor kan vi hjælpe dig med at opbygge den helt rigtige identitet ved hjælp af det helt rigtige samspil mellem de forskellige grafiske elementer. Vores mål er at skabe et visuelt univers, der fremstår æstetisk og homogent, og som styrker virksomhedens brand både nu og i fremtiden. Gennem hele processen er det dig og dit brand, som er i centrum, og vi tager gerne en ekstra kop kaffe, for at få alle detaljer på plads.

Nyt logo

Der tydeligt afspejler, din virksomhed, dine produkter eller dit brand

Valg af farver

Der passer til din forretning og din målgruppe

Billeder

Der klart understøtter dit brand

Illustrationer og infografik

tilpasset dine produkter og budskaber

Typografi

Tilpasset resten af dit CVI og de medier hvor du kommunikerer

CVI

En samlet beskrivelse af din identitet og dens virkemidler

Er din farve den rette?

Alle farver har en psykologisk indvirkning på beskueren, om vi vil det eller ej. Derfor er det vigtigt at dit farvevalg passer til den konkrete opgave. Det er ikke tilfældigt når Danske Bank og SAS er blå, mens Netto og Harald Nyborg er gule. Lad os finde din eller dine farver og den rette måde at bruge dem på.

En god identitet giver dine kunder et klart billede af dit brand

Visuel kommunikation

Der kommunikeres forskelligt, til forskellige målgrupper eller emner. Derfor er der brug for en præcis visuel identitet, altså et unikt og ensartet udtryk til dit brand. Identiteten er et vigtigt redskab når noget skal placere sig godt på markedet. En god identitet giver dine kunder et klart bilede af dit brand, din virksomhed og dine produkter. Vi køber jo ind med øjnene, så den visuelle kommunikation er meget vigtig.

Det skal også bruges

Når dit CVI designes er det vigtigt at tage højde for brugen af de forskellige grafiske elementer. Det er vigtigt at dine grafiske elementer fungerer rigtigt i alle tænkelige situationer. Skal dit logo findes i en negativ version til brug på mørke baggrunde? Er vi kun i et digitalt, online miljø eller skal der også tænkes i tryksager? Hvordan tager det hele sig ud på mobil? Fungerer alle elementer på en bil, i en avis, på tv, Social Media og så videre.

Eksempler på logo- og CVI opgaver

Menu

Kontakt

Ring eller skriv
– vi sidder klar til at hjælpe

Slotsgade 49, 1 sal
3400 Hillerød

LinkedIn
Instagram
5151 4414